There was an error in this gadget

Ezam Di Lantik Senator-Tiba Masa Untuk Membayar

Posted by Tongkat Warden | Posted in , | Posted on 2:05 PM


Malam tadi aku duk lepak2..baru pas balik keje,rehat sikit pas mandi. Tgh2 aku cedok nasi,aku dgr kat tv pasal DS Najib cakap2..pastu pemberita bagitahu psl Ezam dilantik jadi Senator. Dalam ati aku,hmphh..dah tiba ms untuk m'byr 'cukai' sebelum 1 Mei tiba..hahaha.

Aku bukannya seorg yg t'lalu extremis untuk m'bangkang mahupun seorg kaki bodek kerajaan,tapi aku lihat sesuatu tu b'dasarkan apa yg aku nampak dan bukti yg ade depan mata. Ezam dilantik jadi senator? Aku xrasa si Ezam ni layak dilantik jadi senator hanya kerana die pandai b'debat. Kalo debat air liur t'pacul penuh ngn ckp bohong,watpe...

Dan salah sorang lagi, G Palanivel, timbalan presiden MIC pulak dilantik jadi senator pasal menghargai pengorbanannya yang tidak dicalonkan pada pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor tetapi sebaliknya menyokong calon kompromi, P Kamalanathan.

Aku xkisah kalo nak lantik sape2 jadi senator tapi janganlah sebab nak 'bayar' org2 t'tentu,jawatan senator tu diberikan kat org2 mcm ezam ni..bukan aku p'soalkan die reti x buat keje,masalahnye BN dah gunakan kuasa yg rakyat bagi untuk kepentingan parti mereka.

Pakcik aku pernah tnya aku, dalam politik ni,sape yg betul? Aku senyap je. Pastu, pakcik aku ckp yg betul adalah parti yg ko sokong. walaupon salah,ko tetap sokong. So, aku xkisah kalo korg nak terima or x.

Comments (0)

Post a Comment