Bernafasnya blog ini

Posted by Tongkat Warden | Posted in | Posted on 10:26 AM

Salam,akhirnya dapat jugak aku cipta satu blog untuk tatapan umum.Hahaha..gumbira rasa dihati ni.Saja nak kasi havoc skit kat internet. Aku suka mengikuti isu-isu semasa negara dan aku nak berkongsi sama kalian semua. Jadi pendapat aku,pandangan dan luahan rasa janganlah disalah tafsir pulak.

Lagi-lagi orang2 yang boleh tangkap orang ni. Baru nak bagi pendapat, dah tangkap orang.Aduss...dah la kat 'U' dulu xleh nak berpolitik. Pastu sibuk suruh mengundi pulak.

Ada sesetengah orang xsuke sangat nak amik tahu pasal isu-isu semasa. Aku rasa semua orang kene peka,paling tak pun,korang baca tajuk pon jadilah. Macam aku aritu pergi periksa pegawai gred 41,kertas A ade banyak soalan general. Jadi kalo korang peka dengan isu semasa, sebenarnya banyak membantu korang dalam kehidupan tanpa kita sedari.

Ada diantara kita yang lebih suka berfikir pada tahap permukaan atau surface je. Aku antara yang suka berfikir sedalam-dalamnya dan luar dari permukaan,sampai aku nak buat blog ni pon lama giler...hahaha.

Akhir kata(macam teks ucapan),korang layan je la blog ni.zhassss...

Comments (0)

Post a Comment