Syiah Semakin Menular Di Malaysia?

Posted by Tongkat Warden | | Posted on 5:15 PM

Pengaruh Syiah Di Malaysia dikatakan semakin menular dan merebak meluas. Baru2 ni tersebar video aktiviti pengikut Syiah di Malaysia. Admin nak tegaskan disini amat penting bagi kita mengenali siapa itu SYIAH. Kenapa anda kena kenal mereka? Sebab mereka berada dikalangan kita, berpakaian seperti kita, makan seperti kita namun akidah mereka jauh tersesat. Mungkin ada diantara dikalangan masyarakat setempat anda berpegang pada fahaman Syiah. Dibawah adalah video aktiviti pengikut Syiah.


Video Pengikut Syiah

Berhati2 dengan mereka, mereka(pengikut Syiah) akan memutar belit fakta dan cuba membuatkan anda percaya mereka berada dipihak yang benar. Mereka kata mereka masih menggunakan al-Quran seperti mana kita namun sebenarnya ada beberapa ayat al-Quran yang mereka telah ubah. Malah mereka juga mengkafirkan sahabat2 Rasulullah.

Paling merisaukan adalah ada guru2 agama dan Ustaz2 yang mengajar di sekolah2 adalah pengikut Syiah. Pihak kerajaan sedang berusaha untuk menjejaki mereka, maka amat penting bagi anda untuk mengambil tahu apa yang telah diajar kepada anak2 anda semua supaya bukan ustaz Syiah yang mengajar anak anda. Ada juga khabar angin yang menyatakan bahawa syiah agak kuat di UKM dan UM. jadi mohon ibubapa pantau anak2 mereka yang masih belajar di universiti tersebut dan pantau juga pelajar2 yang mengikuti program2 anjuran pelajar UKM dan UM.


Comments (0)

Post a Comment