Gambar Nabil Bercium Tersebar-Punca berpisah dengan Irma?

Posted by Tongkat Warden | Posted in , , | Posted on 7:29 PM

Hangat dan panas!!!Mungkin ada yang telanh mengetahui apakah yang sedang melanda kisah kehidupan bekas Juara Raja Lawak Musim Ke-2 Ahmad Nabil Ahmad atau Nabil, 27, dirinya terus dilanda kontroversi sekali lagi apabila gambar yang dikatakan adalah beliau bercium dengan seorang kakak kepada aktres remaja berumur 16 tahun.

Mereka dikatakan bercuti di phuket thailand pada 27 Oktober yang lalu.Menurut sumber, terdapat tiga keping gambar yang telah pun jatuh ke tangan seorang wartawan hiburan dimana gambar-gambar tersebut telah 'dicuri' oleh orang yang tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan karier nabil.

Nabil yang ditemuramah baru-baru ini menafikan sekeras-kerasnya foto tersebut dengan menyatakan gambar tersebut adalah gambar super impose.

Muka kedua-dua individu berkenaan memang sama dengan wajah kami, namun saya tidak mampu menafikan teknologi hari ini terlalu hebat apabila teknik superimpose boleh digunakan untuk tujuan mengaibkan diri seseorang itu. Bagi saya, mungkin ada pihak ketiga yang cuba mengambil kesempatan ekoran kisah peribadi saya yang kurang enak dipaparkan media masa sejak dua minggu berturut-turut.


“Barangkali apa yang dilakukan pihak berkenaan bertujuan menyedarkan saya mahupun artis lain supaya lebih berhati-hati dalam menjalin perhubungan. Mungkin juga saya dijadikan ‘tikus makmal’ oleh pihak berkenaan menjalankan uji kaji supaya orang lain mendapat iktibar. Bagi saya, apabila gambar seumpama ini tersebar, orang akan menilai dan lazimnya mereka mendakwa ia betul walaupun kita membuat penafian.


“Pun begitu, apa yang boleh saya nyatakan, penghasilan foto aksi panas itu dibuat menerusi teknik superimpose yang begitu teliti pembikinannya. Apabila diamati ketiga-tiga foto berkenaan, memang sukar kita menemui kelemahannya. Justeru, saya kagum dengan hasil kerja pihak berkenaan,” kata Nabil mempertahankan dirinya dan Qasha daripada terus menjadi mangsa keadaan.


Apabila diajukan soalan, adakah dia berasakan dirinya teraniaya apabila ada pihak yang iri hati dengan populariti beliau, Nabil menjelaskan, “Bagi saya, rezeki ditentukan Tuhan. Namun, mungkin orang beranggapan saya playboy, sebaliknya saya hanya manusia biasa yang kadang kala membuat kesilapan. Kepada mana-mana pihak yang pernah terguris hati dan perasaan dengan kata-kata mahupun perbuatan saya, saya mohon maaf.


“Tolonglah terima saya sebagai manusia yang tidak sempurna. Kisah saya dan Irma (Hasmie) putus cinta adalah masalah peribadi kami, janganlah ditokok tambah dengan isu foto lucah saya dan Qasha pula. Keadaan ini benar-benar membuatkan saya tertekan. Namun, kehidupan perlu diteruskan. Apa saja pandangan masyarakat terhadap diri ini, saya terima dengan hati terbuka.


“Sekiranya saya tidak diduga dengan ujian sebesar ini, mungkin saya akan terus lalai. Manusia apabila berada di atas, ada nama, ada banyak wang, mereka alpa. Saya akui perkara itu. Barangkali dugaan yang berlaku ke atas diri saya adalah titik permulaan supaya saya kembali ke pangkal jalan. Mungkin sudah tiba masanya saya memulihkan diri dan memperbanyakkan amal ibadat. Saya sayang kerjaya ini.

 Apa pun Tongkat Warden menasihatkan agar nabil menjaga pergaulan dan tidak lagi terjebak dengan gosip-gosip yang meruntuhkan kariernya.

Comments (1)

LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE 
MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
FOR WATCHING MOVIE ,SPORTS AND LISTEN
 RADIO VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN << 
WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING<<
DI SINI ADA ,THR GEGAR,HOTFM,KLFM,JOHOR FM DAN MACAM MACAM 
LAGI,TERDAPAT LEBIH KURANG 175 BUAH STESEN RADIO
YANG BEROPERSI DI MALAYSIA BOLEH DI DENGARI DI SINI SECARA PERCUMA
 >KLIK LINK
pas tv ,tv selangor,rtm1 ,rtm2,mobtv,dan banyak lagi..

Post a Comment